“UNA CASA SIN LIBROS ES UNA CASA SIN DIGNIDAD”. Edmondo de Amicis

viernes, 8 de noviembre de 2013

#FYECUENTOS Laia Lizarraga y Silvia Carreras ( Bizkaia)

Las palabras fábrica y estudiante siguen volando y llenando las cabezas de las personas. Da igual el idioma en el que estas se expresen, son cuentos mágicos. Gracias.


ELS ÀNIMS

Vaig haver de donar ànims als estudiants, com a una fàbrica qualsevadors.

La meva classe estava callada i l´ùnic que se sentia era el boligraf a l`escriture i els sospirs.

Vaig haver de donar ànims,perquè els estudiants no volien aprendre.Vaig haver de donar ànims,perquè aquelles cares moixes fossin un somriure d`orella a orella.I vaig haver de donar-me ànims a mi mateixa, perque el meu boligraf estava molt gandùl.

No hay comentarios:

Publicar un comentario